Veckans o helgen :D

 
 
I veckan som varit har det inte hänt så mycket Hanna var på besök hos mig och vi fottade kor och mig ridandes barabacka på Faricha, bilder kommer snart (Hanna ska bara skicka dom till mig o jag ska bara orka ladda upp dom också xD) sen har jag nyss varit på fest med en kompis där jag både träffade mina vänner men också några förhoppningsvis nya vänner som mina vänner känner (kände att det blev många vänner där men det vara några som min bästa vän kände och dom hängde med oss så lärde väl känna dom så där in på födelsedagen..... ;P)
 
Tyvärr kommer inga bilder för glömde att ta bilder men kan kanske tigga några av dom andra :D
 
 
 
litet smakprov iaf.
 
 
Jusst ja och i helgen ska jag träna igen så då kommer förhoppningsvis också lite bilder och uppdateringar :D
/amandaseamountain.blogg.se
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!