Hej igen :D

 

Hejsan allihopa! Amanda här det var en himla lång stund jag uppdaterade min blogg men som ni kanske vet så går jag i 9an nu och satsar fullt ut på att vara med kompisar, plugga och såklart hästarna!

 

 

 
 den sista på mamma och Versus är tagen av min bästa kompis Hanna Dixon Kassman som är en lovande fotograf enligt mig. :D<3

Versus på hoppträning för 2a gången

 

 

Jag har gjort stora planer och jag hoppas dom går i uppfyllelse för det skulle vara så coolt att göra allt det jag vill, för det första vill jag självklart gå ut 9an nu med bra betyg och komma in på Teknik linjen inriktning Media & information på Gripen skolan.
Jag vill gå där i 2 år och sen ska jag förhoppningsvis ha fått stipendium och samlat pengar till att åka UTOMLANDS i ett helt år och plugga :D Det kanske inte låter så konstigt eftersom många gör det men för mig är det otroligt nytt och skrämmande men på samma gång otroligt kul.
Helst vill jag åka till USA men man får önska första, andra och tredje handsval så det är inte säkert…

Sen vill jag ju självklart hem och fortsätta så att jag kan ta examen.


Det känns som att detta inlägg kommer bli gigantiskt om jag inte kortar ner det så jag kommer nog att lägga upp detta i 2 delar men den andra delen ska definitivt bli om Faricha och jag som har bytt lite och nu tränar för Anna Lindh som min mamma rider akademiskt för,’
Vi gör stora framsteg och självklart måste jag berätta kortfattat om det i del 2. :D

 

 
/amandaseamountain.blogg.se
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!