Fotbollsmatch och ridning :D

Idag har jag kört med moppen in till stan. :D
Jag och Hanna var utrustade med kameror och tog kort på våran klass som hade match idag, tyvärr var det inte den bästa dagen för dom för dom förlorade med 2-0 men det går nog bättre nästa gång .......
Jag fick dessutom dom värsta bilderna, alla bilder var jätte dålig kvalitet på :O vart så sur.....
 
Innan jag åkte red mamma och pappa ut på hästarna xD haha pappa har inte ridit på ett tag men dom såg jätte fina ut :P
 
 
 
 
 
 
 
:DD
 
/amandaseamountain.blogg.se
Kommentarer
Katarina säger:

Vad synd att huvudet är bortklippt på Versus. Går det att lägga om bilden? Härligt att kunna dra vart man vill med "Sid" (moppen)! :-)

Svar: ja jätte kul :D ska se om jag kan ändra det :D
Amanda Sjöberg

2012-10-01 / 07:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!