Minus 20 grader idag och en strålande klar frisk dag :P....


Idag var Faricha och jag ute på åkrarna och grässträngarna nedanför vårat stall och blev fotograferade av Hanna Dixon Kassman.
Temat var väl lite att få fram harmoni och kontrast med Farichas röd-bruna färg med svarta ben, man och svans mot den vita snön runt omkring.
Jag hade tänkt att rida barbacka men när det var 20 minus grader så tog jag på mig allt jag hade och red i sadel istället men jag snodde mammas akademiska/western sadel så det ser lite mer akademiskt ut eftersom att temat var åt akademisk harmoni eftersom jag nu har börjat rida det mera nu.


Här är några smak prov men redigerade bilder mm kommer sen: :D

 

 

 

/amandaseamountain.blogg.se
Kommentarer
Katarina säger:

Superfina bilder!!!

2012-12-11 / 07:58:38
Lisa Brännström - Dressage By Lisa säger:

Jättefina bilder! Ser väldigt harmoniskt ut :)

Svar: Tackar det var verkligen det vi ville få fram i bilderna :)
Amanda Sjöberg

2012-12-16 / 11:09:23
URL: http://dressagebylisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!