Tävlingen :D

Idag tävlade jag Lätt C:1 och lätt B:1 i serie dressyren och KM det gick väldigt bra i känsla men inte så bra när jag såg kritiken Faricha var väldigt stirrig och var ganska  ofokuserad under ritten men det kändes inte så vilket var konstigt men jag var väl lite nervös så jag kände väl inte det :P
Fick i medel 6 så jag är helt klart nöjd tyvärr red jag fel i början av lätt B:n så jag vi avdrag på det pga att jag blandade ihop programmet med C:n. :(
 
 
 
 
 
Bilder kommer sen när jag laddat upp dom tyvärr är det bara med mobilkameran lite snabbt för det regnade så kameran tålde inte att vara ute då :(
 
 
 
 
Måste också de om ursäkt för att inte dom andra bilderna har lagts upp men jag kommer inte åt dom mitt konto har typ blockerats/sperrats på något sätt så jag jobbar på det :P
jag kommer antagligen inte att uppdatera något förren på/ efter tors pga 4 prov nästa vecka inkusive moppe prov (håll tummarna för att jag klarar det!!!!) så jag är jätte ledsen för att jag inte har /kommer att uppdatera så mycket men det skulle inte va så kul att varje dag läsa att idag var en underbar dag och jag har somnat på fysiken och jag har träffat fantastiska nya människor och haft orientering varje dag nu på gympan så mina vita skor nu är lila........  japp så har min vardag varit dom senaste 3 veckorna så ja då vet ni ;P<3 
 
 
Faricha i galopp som snart ska avgjutas i gips på nästa bild lektion :D hehe OBS hon är inte riktigt klar än..... detta är bara första stadiet :)
/amandaseamountain.blogg.se
Kommentarer
Katarina säger:

Men du leder fortf seriedressyren som du tidit i LC! :-) Sedan var det ju din första LB så det var inte alls så dåligt och du kom inte sist!

Svar: :D
Amanda Sjöberg

2012-09-23 / 06:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!