Ridning idag!!

Idag sticker jag ut och kör på fältet med Faricha tänkte bara jobba i 30 minuter men det kommer antagligen inte bli så för jag suger på att följa det jag själv har planerat men ska försöka idag iaf.

Tänkte jobba lite på det Angelica (min tränare) och jag gick igenom fast bara i en kort stund så att man inte hamnar ute på fältet och bara maler på utan att man skiter lite i det som gick fel för jag brukar oftast hamna där jag bara hakar upp mig på allt dåligt och sen så sitter man där i 2h och maler tills det går bra men ska inte jobba så hårt med Faricha idag (ni som undrar så har jag en lite figur som har namnet perfektionist i mig så ja.....) men iaf så ska det nog gå bra skriver hur det gick sen :D
/amandaseamountain.blogg.se
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!