Jaa!!!!!

Äntligen kan jag komma in på min blogg!!! jag är så ledsen att jag inte hr gjort något innan torsdagen men jag kunde inte komma in.....
 
 
Faricha på bilden där hon galopperar :D
 
 
Händelsen under veckan har varit att jag har skrivit en novell kanske kan ta kort iaf på den o så men jag kan inte lova något för den är inlämnad nu :D 
 
Jag har haft prov på Franska och Amerikanska revolutionen och Napoleons liv nu i onsdags.... det gick väl sådär :P
Sen har jag haft oförberett prov i eng. och det gick ju som det gick.........
 
 
Och Faricha klädd i gips andra gången på bilden :DD
 
 
SEN!!!!!! har jag ju då haft moppeprov i tor. och jag var så jäkla nervös att jag nästan fick rennskita  ...hehe xD
Men som sagt jag var nöjd för jag hade glömt att göra en läxa i fysiken tills då och den slapp göra den för att jag satt och gjorde prov ist :)
 
Det gick jätte bra, provet är uppbyggt så att dom tar slumpmässigt 70 frågor av 2000 och man får ha 52 minsta antal rätt jag fick 60 av 65 då 5st är test frågor och har ingen poäng men man får aldrig veta vart dom där test frågorna kommer upp så dom är blandade med dom andra.
 
Min kompis fick dock 52 av 52 så han var lite mer på gränsen där då xD<3
Jag vart iaf GODKÄND och kan nu tuta och köra :D
Jag test körde igår och imorrgon ska jag åka upp till en tävling som min klubb håller och där ska jag vara protokoll springare elr vad man säger :P
 
 
 
lilla jag igår på min test runda :D
/amandaseamountain.blogg.se
Kommentarer
Katarina säger:

Tumme upp! :-)

Svar: :D
Amanda Sjöberg

2012-09-29 / 06:21:26
johanna sällström säger:

Kolla gärna in min nua blogg på nattstad.se/jsjumping:)

2012-10-30 / 16:21:05
URL: http://nattstad.se/jsjumping

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!