Sommar mina vänner!! Glad Midsommar :D<3

Så nu har det äntligen blivit sommar så njut! Det är en alldeles perfekt dag för att sitta vid datorn :P . Har sovit jätte konstigt inatt oftast brukar man kunna sova jätte bra och drömma jätte bra ;P Har ni sovit bra? drömt något?? Jag drömde att jag behövde åka till olika ställen hela tiden med en jätte dålig moppe xD kanske mitt undermedvetna som talar eftersom jag snart fyller 15. ;) Iallafall nu försökte jag nyss lära min lilla vovve ett nytt trick. Gick sådär tror hon var med koncentrerad på mina godisar än vad jag sa. Tänkte att jag kunde få henne att stå sådär som en utställnings hund med svansen i en söt ringla och benen och huvudet sådär fint men hon tyckte tydligen att det var mycket bättre att sätta sig varje gång ist xD och jag med mitt jätte bra tålamod orkade verkligen fortsätta då, höll på tills godisarna tog slut ist. //Glad midsommar önskar Amanda
/amandaseamountain.blogg.se
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!