Faricha <3

Tänkte jag kunde lägga upp bilder på Faricha min ponny<3 :D
 
 
Jag och Faricha hopptränar (ignorera lilla mig och min min)
 
 
Faricha på min andra dressyrtävling (1sta plats)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Faricha i solnedgången (aningen svettig men hade precis haft ett ganska hårt dressyr pass)
 
 
 
 
 
 
Faricha och Versus står och solar<33
 
 
Faricha i ena stunden.....
 
Faricha i ett stort frågetecken andra sekunden (då jag precis har skällt på henne att inte göra så) om hon kunde prata då så skulle hon nog ha sagt nogot i denna stil : "vadååå?? jag har inte gjort något, jag som är så snäll<3"
 
 
Faricha i tredje sekunden då hon tydligen glömt att jag sa till henne och gör om samma sak.......
 
 
En glad Versus som äntligen får gå om ( och en sur Faricha som inte tålde att jag vart sur......) typ lite i stilen som :" va!?, jag har vell inte gjort nåt... vrf ska du va såå suur för hela tiden??" min gulliga lilla ponny xD<33
 
 
Faricha lojt står och sover medans hon står fotomodel framförkameran (hon har aldrig varit speciellt bra på att stå fint framför kameran...)
 
 
hihi hittade ett kort där hon faktiskt har öronen framåt <333
 
 
 
Här är 2 av dom bättre bilderna på Faricha när mamma och jag klädde ut henne till påskkärring (till nån tävling av nåt slag) år 2010 :P
 
Detta är bara några bilder som finns lagrade på datorn (orkar inte gå igenom alla cd skivor.....) tja förutom påsk bilderna som jag fick sån lust att sätta också dom letade jag bland skivorna. <33
 
 
 
 
 
/amandaseamountain.blogg.se
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!