Dagen efter.......

Är as trött idag (vart rätt sent igår.........)
och nu i morse så väcker mamma mig vid 10 och säger att jag ska upp för att hjälpa mormor lite hemma hos henne. (där försvann sovmorgonen xD)
Det i sig är vell helt ok men ville bara va där ett tag så att man inte är borta hela dan, men det var ok vi skulle bara vara där i ett par timmar.
jaja tänkte jag då följer jag vell med (innerst inne visste jag hur min mamma fungerar och jag visste att ETT par timmar betyder minst TVÅ) menmen så nu är jag hemma 4 timmar senare hade man rätt eller inte??
Men nu har man både hjälpt mormor och handlat mat så man kanske har gjort någon nytta idag.
Vi ska tydligen äta isbergssallad(typ samma som cecarsallad fast utan romansalladen som vi byter ut) och grillad kyckling med cecar dressing mm.
Supergott<33
/amandaseamountain.blogg.se
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!