Cykel utflykt <3

Jag var på cykel tur idag.<3
Jag, mamma, pappa och lilla Tyran Myran cyklade det var jätte härligt idag, perfekt väder för en rid eller cykel tur sådär lagom med vind och lagom varmt J
Vi cyklade runt Ernan och tillbaka så det blev ganska långt men det var det värt!
Lilla Tyra blev dock trött så hon fick sitta i mammas cykelkorg efter 2/3 av rundan.
Det var jätte mycket smultron ställen runt där så jag satt mest  och åt nävar med smultron<33
Runt sjön fans det jätte många fina små bäckar som rann ner till den, det fanns också många små torp och ängar med getter, kor, hästar och får som alla hade sina små vaktposter som alltid sa till sina vänner att vi kom ;P
Så nu är man ganska trött och Myran ligger i kattkorgen (har ganska stor katt så dom brukar dela korg) och sover (hon låtsas det i alla fall egentligen ligger hon och har super koll på mig när jag skriver xD hon tror bara att jag tror hon sover) 
 
Inte mycket mer att säga så lägger upp lite bilder istället.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
..............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
//Amanda<33
 
 
 
 
/amandaseamountain.blogg.se
Kommentarer
Mamma säger:

Sjön heter Enarn! Ligger i skogarna ovanför Lundaskog. På vägen till Nävsjön, innan man kommer fram till Nävekvarn. Vill bara klargöra i förvirringen för er som någorlunda känner till trakten och undrar vilken sjö Amanda har upptäckt! ;-)

Svar: HAHA super kul orkade inte kolla upp vad den hette trodde den hette så .......
Amanda Sjöberg

2012-06-27 / 23:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!