Regn, igen.........

Jaha nu åskar det så att fönsterrutorna skallrar igen :S
Är inte rädd för åskan men jag har respekt för den………
Pappa och jag räknade ut att den var någonstans runt Svalsta (1 mil bort) och då skakade det i rutorna!
Hihi tänk då hur det va när det åska och slog ner i skogen bara några 100 meter bort för någon månad sen, man kan säga så att det inte bara skaka i fönsterrutorna då utan ända in i märgen på en :S
Strömmen gick också så kunde inte göra så mycket satt och åt ostbricka med sylt och kex och läste en bok: Dom tre musketörerna.
Så jag hade det ganska bra :P, sedan hjälpte jag eller snarare mamma hjälpte mig med att sandpappra min dörr och sedan grundmåla ena sidan så nu ska den sidan bara torka J

Under tiden det torka så tränade jag lite på dressyr programmen och byggde lite hinder åt min lilla vovve, som jamar…..
Han var jätte duktig men till slut gav han upp och klev över hindret och rev allt då var han trött så träna lite med våran andra hund en stund sedan gav jag upp och satte mig vid datorn istället tror jag ska se på film nu, tack Melina för tipset du gav mig <3love you<3


Ska passa på att rekommendera Lilla Melina bus som också har en blogg

 

Melina: meliiiinas.blogg.se

 

Sen har jag en jätte gullig kompis till som jag gärna vill rekommendera om ni gillar hästar ;P

 

Matilda: hastgladamatilda.blogg.se

 

Så nu ska jag se någon film
Ses // Amanda <33

/amandaseamountain.blogg.se
Kommentarer
Hanna säger:

Vad för filmtips??
Vet du jag köpte film från första säsongen 4,5 h för 99 kronor!!!! :D:D

Svar: Melina gav mig ett tips på en sida man kan gå in på och se gratis film :P Dreamfilm.sehihi vet Sherlock Holmes<3333333333333333 Vart köpte du dom föresten???
Amanda Sjöberg

2012-07-09 / 14:07:08
Hanna säger:

BÄST ÄR DET !!!!!!!!!!
Åhlens ;) Fanns den där shadowsen också faaast för 250 typ haha D:

Svar: Ja eller hur :D okidoki Va dåligt att det var så dyrt för den men billigt för serien :O
Amanda Sjöberg

2012-07-11 / 19:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!