Måla om stallet del 2

 
Måla om stallet del 2 a)
 
Nu har jag börjat dammsuga gången så att väggar och galler blev damm fria.
Har ont i armbågen men annars gick det ganska bra.
Tja förutom att jag är höjdrädd så jag kunde/ville inte stå på den stora stegen och ta taket, den får mamma ta sedan. :D Ja, och att påsen hade gått sönder så hela dammsugaren var jätte dammig av gipsdamm som var från att vi renoverade huset.
Så det första jag fick göra var att pappa och jag blåste ut allt damm med högtrycks pumpen så att alla filter blev rena.
 
Imorgon ska jag fortsätta i gången och ta förnster och lite högre upp på väggar och sen ska vi börja dammsuga boxarna.
Då kan det nog också komma lite bilder, idag blir det inga för jag hade tyvär inte min mobil på mig men kanske imorgon ;P
 
 
 
 
 
 
/amandaseamountain.blogg.se
Kommentarer
Josefin säger:

Just nu så har jag "This or That" på min och moas blogg, och det skulle vara super kul om du frågade några frågor :3
Direktlänk: http://ponnymoln.blogg.se/2012/july/josefin-this-or-that.html#comment
Tack på förhand och sorry om du inte vill ha såna här kommentarer! :)

Svar: Helt oki kul bara om jag läser eran blogg att ni läser min för i så fall är det helt ok :D
Amanda Sjöberg

2012-07-19 / 20:08:32
URL: http://Ponnymoln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!