Måla om stallet del 1

Del 1 b):

Nu är jag klar med att mocka hela boxen.
Det var jätte mycket som man missat!
Fick as mycket skuldkänslor när man rensade, men o andra sidan så har hästarna fått stå inne några gånger när man har gett sprutor till Versus och då har dom så att säga “invigt boxen” men då tror jag bara att vi tog bort högarna nu när jag tänker efter ;P
Så det kanske inte var så konstigt att jag fick gå bort med några kärror.
Sen så tog jag inte bara bort träck utan det understa lagret av bädden på vissa ställen, då det bara var jätte korta strån och damm mm.


Men i alla fall, här är lite bilder till:

 

 

 

Jag började med att ta bort allt i mitten så att jag kunde gör en hög med ren halm där.

 

 

 

 

 

Jag la sedan upp den rena halmen i en hög och körde bort allt annat och sopade efteråt.

 

 

 

 

Sen är det bara att kasta in katten så rensar han det sista ;P

 

Det var lite från igår nästa steg blir att dammsuga. :D

 

 

 

 

 

/amandaseamountain.blogg.se
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!