jogging

 

Nu har man joggat igen har jätte mycket tränings värk nu……
Igår började vi att kl 10 sticka ut hela familjen och jogga en runda på 3 ½ km.
Igår gick det riktigt bra då sprang jag nästa 2 km utan att stanna :D ( jag har usel kondis efter all glass och tv tittande så är jätte nöjd efter den rundan….)


Idag gick det sämre ist men var nog bara trött efter igår.
Jag orkade bara springa etapper med jogging och gå avsnitt bort och sedan orkade jag springa etapper med springa- gå- springa- avsnitt hem men är lite besviken att jag inte orkade springa km sträckor idag men behöver väl komma igång lite innan jag kan komma med stora förväntningar.


Imorgon ska jag nog också springa eller så blir det att vila hälsenan lite, har haft ganska länge en hälseneflammation på båda hälsenorna så kanske inte ska överanstränga mig i början än så länge har jag bara sprungit på grus och tror jag ska fortsätta med det. (det har alltid blivit värre när jag har sprungit på asfalt)

 

Men det är väl bara att kämpa på så kanske jag kan slå mitt rekord i konditions träning på gympan i skolan sen. :D

 

Trött vovve<3

/amandaseamountain.blogg.se
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!