Hiss<3 & Diss ¤(

Hm.... Det blev liksom lite sent att hitta på något och imorgon kl 10 sover jag nog så det får bli chema lagt men eftersom kl ä 2 så får jag vara tråkig och presentera H&D igen själv. :(sorry<3
 
Tema: Pinsamt.....
 
 
 
 
Hiss: När man kommer över stadiet då man tar åt sig av att folk säger: du skämmer ut dig!! utan man ist svarar jag kan inte skämma ut mig om jag inte skämms ;P (har själv varit med om det, kan berätta att jag gått över till den andra sidan<3.............)
 
 
 
 
Diss: När man sitter på bussen och man på morgonen tagit nässpray men man är så förkyld att när man sitter där intryckt mellan en äldre (snygg) kille som pratar med en annan kille på andra sidan gången och en tjej framför en som bara pratar om allt coooolt hon gör och en kille från ens klass står i gången lite längre fram och man bara känner att man MÅSTE snyta sig annars blir det illa men man vill inte snyta sig heller för iaf jag har fobi för sånt inför folk så ist sitter man där och snörvlar och hoppas ingen ser en så att man kan smyga iväg sen och snyta sig men killen från klassen självklart ska gå med en HELA vägen till skolan............. så vad gör man??1 det pinsamma att snyta sig inför alla?? 2 snörvla och hoppas ingen hör.... ?? tja jag har gjort båda kan säga att allt är lika pinsamt då alla tittar på en när man går av den jäkla bussen..... 
 
Så jag dissar förkylning :D :(
 
 
 
 
/amandaseamountain.blogg.se
Kommentarer
Victoria säger:

sv: Hon är superduktig, hon tävlar däremot inte i terräng. Men vi har en terrängbana inte långt ifrån ridskolan där alla våra ridskolehästar går ibland :)

Svar: jaha oki : ) gud vad kul har en trängbana i närheten av mig men har inte testat skulle va kul :D brukar ni hoppa där med ridskole eleverna?? vet att jag bara fick hoppa små hinder när jag gick på ridskola :(
Amanda Sjöberg

2012-07-22 / 14:16:36
URL: http://evvm.blogg.se
Lisa säger:

Jag har också kommit över den där gränsen när man känner att man inte skämmer ut sig själv! :) Fast ibland gör man pinsamma saker, men det hör väl bara till livet antar jag ;) Samma här, hatar förkylning :( Jag har typ också fobi för att snyta mig bland folk, man känner sig ju jätteäcklig :P

Svar: ja självklart gör man det speciellt när man går på min skola då kan man inte inte gör pinsamma saker xD eller hur har nästan fobi för det uch.........
Amanda Sjöberg

2012-07-22 / 14:31:53
URL: http://dressagebylisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!