Dagens ros

                                 
 
 
Dagens ros går till en väldigt speciell tjej som har inspirerat mig mycket under 2 år då jag ALDRIG har sett henne tappa humöret eller blivit otålig på någon .

Hon är ALLTID snäll, smart, rolig och den knäppaste tjej jag någonsin har träffat!!

Och jag menar verkligen vad jag sa om vad hon är för hon skulle kunna göra allt för djur och människor, hon har nästan högsta betyg i allt, hon får mig att skratta när jag är som mest deprimerad och hon skulle kunna (och har gjort) gå fram till en helt främmande person och krama han/hon och börja prata som om dom var super kompisar (hon har till och med fått mig att nästan göra det xD).

En gång ville hon lära sig franska för att kunna låtsas vara fransyska och lura svenskar att hon var från Frankrike och letade efter Stockholm men råkat komma till Nyköping ist xD

Den här rosen är speciell då den går till en ännu speciellare tjej.

Rosen går till en av mina bästa kompisar Hanna.

Tack Hanna för att du är du.

 
/amandaseamountain.blogg.se
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!