Cheese cake<3

Idag har jag skrapat bort färg och tvättat med bassisk lösning och avslutat med en sur lösning på min dörr för att få bort smuts och fett som sitter på färgen och sen har mamma målat den.
Som ni kanske har förstått så håller vi på med att måla om min dörr och några av dom flagigaste av fönstren (vår villa fyllde 100 förra året så det behövs göra små renoveringar då och då)
Vi ska också göra en stor städning i stallet med om målning osv.


Efter att dörren målats så bakade mamma och jag en cheese cake med hallon gelé på. Den kommer bli jätte god . :D

/amandaseamountain.blogg.se
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!