Bilutflykt idag........

.... hinner inte berätta om den idag men imorgon ska ni få reda på vad som hände på våran historia-kladdig paj-ost resa ;P
(gav er en liten detalj om vad som hände)
Ska självklart lägga ut massor av bilder också!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(kanske inte så proffsiga men det får ni leva med)
så godnatt då så ska jag upp 6 imorgon och sätta kompress på såret som Versus har och sedan släppa ut dom.
Antagligen en lång sovmorgon efter det och sen en lång ridtur på min underbara Faricha och sedan kommer blogg inlägget om min dag idag!!!!

Så det kommer inte bli så mycket inlägg fören på kvällen men då ska jag berätta mer om vad som hände Versus, om min ridtur och om min dag idag men godnatt så länge//Amanda


PS sorry för att jag skrev "min dag idag" så många gånger men det flyter så lätt när man säger det. min dag idag......
/amandaseamountain.blogg.se
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!