Snabbinlägg

Imorgon ska jag och några kompisar in på karnevalen (ja du också Matilda!!!!) i Nyköping.
Tror det blir Elin, Melina (http://meliiiinas.blogg.se/), jag (amandaseamountain.blogg.se) och Matilda (hastgladamatilda) som ska in.
hahah bara det att jag har varit här (på landet) och isolerat mig så visste inte ens om att det var karneval imorgon så vet inte vilken tid eller något :S
Vi skulle snacka på Skype nu på kvällen men dom verkar inte vara inne!!??
Så får väl ta reda på det sen.
Ska iaf bli jätte kul att åka in och vara med kompisarna. :D





Något som jag tycker är jätte tråkigt är att dom har tagit bort karneval "tåget" där massor av dansörer och andra dansar genom hela staden i fina dräkter.
När jag var mindre ville jag dansa först i ledet (det vill jag fortfarande så är lite ledsen över att dom tagit bort det nu)
Tror jag var 7 när en av dansarna kom fram till mig och lät mig dansa med henne en bit :DD vart jätte glad och efter det vart jag jätte sugen på att få dansa i ledet...... :P
Men men nu är det mest massor av stånd och sånt så kanske hittar något fint? :D
/amandaseamountain.blogg.se
Kommentarer
Victoria säger:

sv: Tack så mycket! :)

2012-08-02 / 21:03:56
URL: http://evvm.blogg.se
Katarina säger:

Håll ihop tjejer och ha så kul!!!! (Köp inget krimskrams.)

Svar: Lite krimskrams blev det men inte så mycket ;P
Amanda Sjöberg

2012-08-03 / 07:33:28
Lowa Grann säger:

Gud vad snygg blogg du har!! Bloglovinbyte?! :D

Svar: SJÄLVKLART :D kunde inte missa att du sett Hunger games<3 konstigt nog har jag sett den nyss för första gången ..... haha lite ödet att du gillar hnm med xD?????
Amanda Sjöberg

2012-08-03 / 13:20:43
URL: http://lowagrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!