Skoldag

Idag var det skoldag då (förvånande.....), idag fick vi en chans att pratta och kolla in vilka 7orna var.
Dom var super snälla och jag tro dom var bara så där lite rädda för mig ;P jag som är så snäll jag kan ju inte vara läskig ................
 
hehe är såååå usel på att lära mig vissa namn men har iaf lärt mig 6 nya namn  (kan ju va kul att veta deras namn om man ska dela skola med dom i ett år framöver), hade inte tänkt mig att lära mig allas namn (håller fortfarande på med några 8or fast dom träffar man knappt så det är inte så konstigt) men det är ju lite kul att veta lite om varje person eller iaf veta deras namn och nu är det ju ganska lätt då dom inte har tagit in så många elever eftersom min skola ska läggas ner.
 
 
Det var iaf super kul att se all rörelse och vara med alla diskussioner men nu är jag super trött efter en heldag med vanliga lektioner enda fram till halv 4 övervägde att rida idag men satte mig vid datan ist och pluggar på till provet :P
/amandaseamountain.blogg.se
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!