Random bilder på hästarna:

Tänkte lägga ut både fail bilder och hyffsade bilder på hästarna.
Har kommit på att jag inte riktigt har lagt ut så många bilder på dom verkligen så att man ser vilka dom är :P
Jag SKA göra info tavlan om dom snart..... bara det att jag vet inte riktigt men har liksom ingen lust och då väntar jag hellre tills jag får lust för det ;P
 
 
 
 
 
 
 
Faricha för knappt ett år sedan.
 
 
Versus precis när vi köpt honom.
 
 
Blöt stackare får stå i boxen för att värma sig.
 
 
Vesus<3
 
 
Versus med min kompis Hanna, oj vad han gillade när hon kliade honom han drog ut läppen jätte mycket och bra njöt.!!
 
 
 
Faricha vid ridbanan.
 
 
 
 
Hästarna i "postlådehagen" (sommarhage)
 
 
Mammas första ritt själv på Versus, han var jätte duktig fast i slutet vart han trött så då började han strula lite men det är ganska förståligt då det varit en väldigt lärorik dag.
 
 
Faricha som stog och sov när vi var i skogen....
 
Nu kommer lite bilder som jag tror ni inte har sett för att jag tyckte dom vart ganska dåliga...
 
 
Svettig Faricha efter dressyr pass uppe vid sandtaget.
 
 
 
 
Lilla Versus som saknat sin kompis.
 
 
 
Och Faricha som inte bryr sig ett dugg om Versus utan gör desperata försök att nå gräs stråna ist.....
 
 
 
Hagen som vi kallar Trekanten (nu är den utökad så den är inte så trekantig längre men vi använder fortarande namnet)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hagen som vi gjort i ordning nyss nedanför skogen som trekanten är i :D
 
 
 
Blänkande hästar Postlådehagen :P
 
 
/amandaseamountain.blogg.se
Kommentarer
Katarina säger:

Goseskruttar! :-D

Svar: <3333333333
Amanda Sjöberg

2012-08-03 / 07:39:07
Hanna säger:

Haha dumt att det ser ut som att jag försöker ta kort med mobilen, förstör bilden ju :(
Du borde fixa infogrejerna nu!

Svar: Ja fast vi försökte ju att ta kort ju ;PPPjajaja SKA snart.......
har massor att göra imorgon och på söndag fyller jag år men kanske på Måndag ???? Japp då ska jag börja iaf xD (är en sån latmask ibland)
Amanda Sjöberg

2012-08-03 / 11:37:32
Hanna säger:

Jag vet men inte d¨ju hahah
Grattis!! (Du får säga till när du fyller år ju...)

Svar: Hahahh :P Ja om du går med på fb så vet du exakt när jag fyller då varnar den innan ;P precis som den gjorde åt mig nu när en i klassen fyller år :D
Amanda Sjöberg

2012-08-04 / 12:05:13
Lisa säger:

Vad fina de är! Så härliga bilder :D

Svar: Tackar :D
Amanda Sjöberg

2012-08-05 / 18:51:22
URL: http://dressagebylisa.blogg.se
Hanna säger:

HAHAHA, undra vem x((((

Svar: hahaha Gulliga Hanna ....................Oo skulle bara kolla om du fortfarande kom ihåg xD
Amanda Sjöberg

2012-08-06 / 18:55:10
Hanna säger:

Hahhaha klart jag gör. iaf när man blir påmind ju! ;)

Svar: haha ja då är det ju lätt att komma ihåg xD vi måste åka buss igen :P kanske några nya linjer ?!
Amanda Sjöberg

2012-08-07 / 14:24:15
Hanna säger:

Inte bussar som går långt!!!! :ooo

Svar: Ne men något iaf ;P
Amanda Sjöberg

2012-08-07 / 23:05:13
Molly - jmphoto.webblogg.se. ♥ säger:

vad fina hästar! är det araber? :D

Svar: Tackar, japp båda två ;D (mamma och jag fick lite arab sug efter att vi kollat på arab åt mig så vi köpte en åt min mamma också ;P)
Amanda Sjöberg

2012-08-08 / 00:02:10
URL: http://jmphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!