OMFG!!!!!!!!!! min pappa är galen............

haha idag kom min pappa hem med en motorcykel till mig!!!!!!!!!!!!!!!! (nepp skoja bara jag trodde det var en då den var as stor)
Nepp han kom hem med en moppe till mig Oo 
Såååå nu har jag världens största ...... wait for it........ EU moppe :S
Gud vet inte vad jag ska tänka jusst nu är lite i chocktillstånd jusst nu för sitter mest och stirrar på nycklarna till min egna "motorcykel" (ni kommer fatta sen vrf jag kallar den det, bilder kommer imorgon.
Så det enda som håller mig tillbaka är körkortet....................
VTF??!!! vrf ska man ha körkort Oo det behövs väl bara att man kan bevisa via ett teori pass och prov att man kan trafik reglerna men för det och upp körning ska dom (jävlarna) ta 4-5 000 kr vilket är helt sinnessjukt :O
Har skippat månads peng och ridläger för att ha råd med moppe (och privat lektioner i hoppning med Faricha).
Men men nu fattas det BARA runt 5000kr fast jag trodde det skulle vara runt 3000kr men pappa släpar hem en EU moppe ist som kostar lite mer.... jaja om du läser det här pappa så får du nog hosta upp lite nu för annars har inte jag råd ;PPPPPPP
Men som sagt imorgon kommer bilder xD är sjukt nervös över körkortet då det är slutprov i i kursen och jag HATAR PROV!!!!!!!!!!!
/amandaseamountain.blogg.se
Kommentarer
Hanna säger:

Jag tycker också 5000 är lite-.... :):):)))

2012-08-06 / 22:09:30
Hanna säger:

Fina gubbaarrrr det blev c:

Svar: gubbar Oo??!!?!!
Amanda Sjöberg

2012-08-06 / 22:10:43
Katarina säger:

Pappa och mamma efterskänker de extra 3000:- om du är lika duktig i skolan som förra terminen! :-)

Svar: självklart :DDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Amanda Sjöberg

2012-08-07 / 08:02:32
Hanna säger:

Jaa du vet.. gubbar ?? xD
typ :D :) :p :(

Svar: Hahha Hanna du av någon borde väl veta vid det här laget att jag helt enkelt inte fattar vissa gånger ;P
Amanda Sjöberg

2012-08-07 / 14:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!