ojsan :O

Nu är det så att jag blivit länkad av Oline som var jätte snäll så nu har besöks statestiken typ ökad ganska mycket och jusst då ska jag inte lägga upp något ;P 
Har ju haft jätte mycket att göra för det blev bestämt att jag skulle hopp träna för Fredrik Spetz idag och jag skulle åka in för syn test vid moppe skolan så har inte kommit hem förren nu....
 
Tänkte länka dom tillbaka då :P 
 
silentvoices Silent vocices är en blogg där dom fokuserar på att låta hästen vara häst dom jobbar mycket med halsring mm, trick träning osv.
Jag gillar bloggen ni kanske kan kika in?? :)
 
 
Men men nu kommer bilderna jag lovade och imorgon ska jag sätta mig i lugn och ro och skriva upp recepten och hur jag gjorde med bakningen till min födelsedag :D
 
Imogon får ni också lite mer detaljer om hoppträningen och syn testet.
 
Här är iaf världens sämsta kvalitet på bilderna pga fel ljus (och kamera, använde bara mobilkameran.)... :(
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
/amandaseamountain.blogg.se
Kommentarer
johanna sällström säger:

Fan va snygg! sån moppe vill jag också ha! jag har bara en vanlig scotter;)

2012-08-10 / 12:25:28
URL: http://jsjumping.blogg.se
johanna sällström säger:

Fan va snygg! sån moppe vill jag också ha! jag har bara en vanlig scotter;)

Svar: Tackar ;PP prov åkte den idag xD tja jag trodde också jag skulle ha en "vanlig" moppe men pappa kom hem med en riktig liten 109 kg motorcykel ;P
Amanda Sjöberg

2012-08-10 / 12:25:49
URL: http://jsjumping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!