NU!!!!

Nu kommer en uppdatering om vart jag har hållit hus under dom sista dagarna ;PP
Jag har som sagt varit på stan med min kompis Louise och hennes kompis Melinda men dagen efter det så smsade Hanna och frågade om iinte vi kunde va på stan bara det att då kunde jag inte för jag skulle rida Faricha men sen igår så åkte jag in till stan och tränade lite på stures och gjorde lite test prover, kan ju säga att det gck skit och att jag vart underkänd 5 ggr. :P
Efter det tröst åt jag en smör croissant som jag köpte på Ica tyvärr var den varken smörig eller godig så vart bara lessnare men jag var endå super glad för det var en jätte fin dag och jag bara kände mig bubbligt glad även fast jag totalt vart underkänd på test rundan xD.
 
Efter det gick jag och mötte Hanna vid BT (buss terminalen) och sen gick vi på stan och tittade på tavlor en man sålde som han målat själv, gud vad han var duktig jag skulle nästan kunna göra vad som helst för att måla så bra om han :S 
 
 
Vi gick mest och pratade på stan medans vi rörde oss mot hamnen där köpte vi glass: Hanna köpte 3 kulor och jag köpte 2.
Efter det gick vi hela vägen till Barndholmen på havet xD och sedan tillbaka igen.
 
 
Kl 14.35 åkte vi hem till mig och fikade lite innan vi gick upp och tittade till hästarna, då var dom mycket lugnare efter att vi fått reda på att 2 älg tjurar hade fäktats inne i hagen och hoppat över staket igen efter att ha lämnat jätte mycket pälstussar överallt för 3 dagar sedan och efter det har hästarna varit hel knäppa men igår hade dom lugnat sig lite iaf.
 
 
 
Älghåren som Hanna och jag hade lite probem att förstå vad för djur som varit där men men min Farbror som jagar kunde det direkt xD
Vi trodde att det var ett djur som jagats och dötats där men tydligen var det bara ett bråk.
 
 
När vi kom hem från hästarna så lagade vi mat. :D
 
 
Meny:
 
 
Förrätt:
 
Kokt majskolv med smör och salt.
 
Huvudrätt:
 
Kycklinghus & knaperstekt bacon med aromer av kanel, spagetti och broccoli till.
 
 
Efterrätt:
 
Äppelknyten.
 
 
 
 
Det vart så jäkla gott!!!!!!
Det vart så gott så jag tror jag lägger upp recept på allt i veckan :P
Nu orkar jag inte men det kan ploppa upp en i taget lite då och då ;D
 
 
 
 
 
 
Den här sötnosen träffade jag på när jag cyklade hem från bussen som Hanna tog.
/amandaseamountain.blogg.se
Kommentarer
Katarina säger:

Va ni moffade i er!! Du har fortf. ett matsalsbord att snygga till. B-)

Svar: mm
Amanda Sjöberg

2012-08-16 / 07:45:30
Hanna säger:

Du glömde gapabilderna!!!

Svar: ja.... tog bort dom :PPPP
Amanda Sjöberg

2012-08-16 / 15:46:49
Hanna säger:

De som blev så bra :(
Jag väntar på sms förresten!!!!!

Svar: oj glömde nästan bort det :PPja men dom blev lite stor muppade kanske lägger upp dom i ett annat inlägg :D
Amanda Sjöberg

2012-08-16 / 22:32:34
Hanna säger:

Därför de blev så bra! ;D

Svar: haha ja men ändå kanske i ett bildinlägg senare ;P
Amanda Sjöberg

2012-08-17 / 12:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!