nu är det officiellt :((((

NU ÄR JAG FÖRBANNAD RENT UT SAGT.................................
 
 
Blir så jävla facking skit piss och päron pungs sur på den jävla blogg.se nu är jag sååååå dkj<sgfjkEGwr<gk<f<sgfdfgh<ghghf<hghhghg sur...
 
 
Förlåt men asså har läst så många bloggar där dom inte gillar den så man knappt orkar och nu kommer jag för jag bara hatar allt nu kan jag inte läsa ett skit om vad min kompisar har skrivit tillbaka som svar på 3 kommentarer kan bara se detta:
 
 
Jaha!!!??!??!?!? vadå läs hela svaret på ...... ??????? när jag klickar på bloggen kommer jag till bloggen ser min kommentar men ser inte svaret!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fattar nada det har hänt massor av gånger och då har jag inte ens sett min kommentar................... Snälla Matilda kommenter hos mig så att jag får se vad du skrivit!!!!!!!!!
 
 
 
Det är också en grej man kan ju inte svara flera stycken på en kommentar det kan helt plötsligt vara en kommentar på någon blogg där det står "sv: tack du också ;P håller med dig totalt! kram" och??? vadå tack?? nepp då måste den som skrivit kommentaren gå in på den andras blogg och fortsätta där eftersom person 1 fått en kommentar svarat men kanske vill svara en gång till nej då måste den personen gå in på kommenterarens blogg och fortsätta där :((((( helt sjukt dåligt......
 
 
ssen måste jag sitta i 10 minuter för att få fram "svar till mig" sidan också för så här blir det.....
 
 
 
laddar................ o laddar................ o laddarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr blir tokig
 
 
sen brukar det komma upp det har blivit något fel å så är det en kabel på bilden ush .....................
 
blir som tokig på allt snart JAG HATAR BLOGG.SE o så ursäktar dom sig och skriver att dom jobbar på problemet som om det var ett problem också haha det är lite mer en ett problem dom har att lösa.........
/amandaseamountain.blogg.se
Kommentarer
Katarina säger:

Det finns andra bloggplattformar/portaler . :-)

Svar: ja......
Amanda Sjöberg

2012-08-22 / 07:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!