Moppe kurs :D

Idag var jag på moppe kurs igen sista gången också för den delen ;P
Så nu är det bara att plugga själv som gäller om jag ska klara mig på provet.......
 
Efter kursen gick jag, Melinda och Louise på stan mm och väntade på den enda bussen som går hem till mig på hela eftermiddagen (säger det igen DET ÄR DÄRFÖR JAG SKA HA MOPPEKÖRKORT!!!!) men men så fick sitta i 3h och en kvart och vänta på bussen men det gick ganska fort när man har några knäppa vänner som sällskap ;P
 
 
 
Nu blir det film dags ;P
//Amanda
/amandaseamountain.blogg.se
Kommentarer
Hanna säger:

Vilken kort kurs! :o

Svar: 8 h :O 4 h i sträck tycker inte det är kort. Fast nu när jag tänker på det så ska det vara 12 men det är kanske tillsammans med dom 4h som är körning också så jag är inte klar än måste bara bli godkänd på transport styrelsen och de kan ta bort åt 5-6 veckor :S
Amanda Sjöberg

2012-08-12 / 20:36:14
Hanna säger:

Tyckte det var lite med bara två tillfällen! ;)

Svar: Fast å andra sidan är det lika länge för alla bara det att olika sätt olika skolor lägger upp det centret ville ha det kl halv 11 mitt i skolan flera gånger och jag kan ju inte ta ledigt så mycket i skolan nu i 9an så 4h i streck på helgen är mycket bättre för mig :D
Amanda Sjöberg

2012-08-12 / 23:59:18
Hanna säger:

Aa, vet liksom inte mycket om det men rent spontant kändes två tillfällen lite (visste inte hur länge då heller iofs) x)

Svar: ja men om man tänker på att när pappa skulle ha moppe var det bara att tuta och köra men nu måste man ha ett riktigt körkort och gå prover och kurser mm så det är lite mer med inga kurser till 2 kurser ;P
Amanda Sjöberg

2012-08-13 / 19:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!