Min födelsedag<33

Idag fyllde man år då ;P 15 från och med den 5/8 2012<3
 
 
Dagen började med att jag vart väckt med sång och en present som var en söt handväska som jag velat ha som har ordentliga dragkedjor.
 
 
 
 
Den hade till och med innerfack med dragkedja så att man verkligen kan stänga in pengar mm ordentligt, vilket var vad jag ville ha.
Jag ville ha en lite men rymlig axelväska med lite bredare band (så att den hänger bra på axeln) som hade bra dragkedjor och sen också en snygg väska så att man kan stänga in pengar och mobil i den när man tex går på festdagar som karnevalen då det kan finnas fick tjuvar så att man verkligen har bra innerfack och en bra stängd väska men endå att den ser OK ut. :)
 
 
 
 

Sen fortsatte jag med tårtan och satte ihop den (mer info om hur jag gjorde kommer sen)
Gjorde det sista med mammas kaka osv.

Kl halv 3 kom farmor och farfar, mormor, moster Helena och farbror Fredrik och fikade lite.

Jag fick mestadels pengar som ska gå till moppe körkort och en moped men fick också ett jätte fint pannband till Faricha

 

 

 

, Rid regnkläder som har dragkedja hela vägen upp över benen så att man kan ta av sig dom på hästryggen, ländtäcke till Faricha då jag kan använda det vid hoppträningarna i vinter (brunt)

 

 

, Ett par snygga jeans (ljusa av märket Denim)

 

 

, sport BH

 

 

 

och Ansiktsvatten och sånt.

 

 
 
 
Hallonen jag plockade igår, jag stod och plockade dom i över en h men å andra sidan kollade jag varenda en från mask och om dom var fina så varenda hallon är genomskådat och fint. xD
 
 
/amandaseamountain.blogg.se
Kommentarer
Melina säger:

Grattis i efterskott! :D

Svar: Tackar :DDD!!!
Amanda Sjöberg

2012-08-07 / 09:45:22
URL: http://meliiiinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!