Måla om stallet del 2

a)
 
Idag har jag börjat tvätta av alla fönster och putsat dom.
Det tog ett tag eftersom jag skulle "dela" på fönstret så att jag kunde putsa innanför det är bara det att det var lite pilligt att stå och vrida på spakar  och helt plötsligt så faller fönstret i sär xD men lärde mig till slut...
Imorgon ska jag fortsätta då blir det förhoppningsvis bilder också så att ni fattar vad jag mena :P Idag dog mobilen av batteri törst så vart inga bilder idag :D
 
(tittade också till hästarna och sprutade lite flugmedel på dom, vilket dom inte uppskattade då pga sprutandet är tydligen JÄTTE obehagligt men dom kanske tackar mig sen när dom där äckliga bromsarna inte biter lika mycket :((...)
 
 
/amandaseamountain.blogg.se
Kommentarer
Katarina säger:

Det kommer nog bli jättefint i stallet! :-)

Svar: självklart :D
Amanda Sjöberg

2012-08-02 / 06:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!