Internet

 

Jag är såå hemskt ledsen för att Internet har varit nere och därmed också bloggen :`( :`( :`(

Jag kanske inte har nämnt vad som hänt i något inlägg förut för att detta hände innan bloggen vart gjord så jag kan ju lika gärna berätta det nu.

Som ni kanske vet bor jag ute på landet och har trådlös uppkoppling till en mast ist för det bättre alternativet som är fiberkabel men nu som ni kanske har hört på olika reklamer så satsar vissa bolag på att gräva ner kablar till oss på landet också så nu har vi faktiskt en fiberkabel men vi var (för några dagar sedan) bundna till fel bolag och behövde vänta till det kontraktet gick ut innan vi kunde byta bolag och därmed till kabel och nu har kontraktet gått ut och vi skulle byta ända problemet var att någonstans i allt så förlorade det nya bolaget våra adresser så när vi ringde in och kollade så kände dom inte igen våran adress för dom hade inte fått den än och nu 2 veckor senare så lägg Internet ner och kommer inte tillbaka pga dom känner fortfarande inte till våran adress men när detta inlägg kommer upp är Internet antagligen uppsatt igen ;P

/amandaseamountain.blogg.se
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!