hehe bara för att man snott en viss persons dator såå......

hihi snodde mammas dator bara för video grejen men nu hittade jag massor av bilder från min tävling så tänkte ladda upp dom direkt ist för att skicka dom till min dator osv.
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag ser nu att iaf i början så satt jag jätte långt bak i sadeln men är sån nästan hela tiden det tar för mig ca 15 minuter innan jag känner mig OK i sadeln och typ 30 minuter för mig att känna mig som att jag sitter klistrad i sadeln och för Farichas del så tar det typ lika lång tid fast att bli varm och mjuk (hon är alltid lite stelare efter infammationen.....) så framridnings bilderna kanske inte dom bästa.......
 
 
 
 
 
På videon så vet jag att jag gjorde bort mig med att vara för övertydlig med att göra rätt sak vid rätt bokstav och att det då blev lite bryskt här och där speciellt i halten men det gjorde jag bättre förra gången och ska göra bättre nu!!! (har ju tittat in OS ;P)
 
 
 
/amandaseamountain.blogg.se
Kommentarer
Hanna säger:

Du har rätt i att din mamma är bra på att ta porträttbilder!!!! Sista bilden på Tyra blev skitbra! (synd att inte hela syns samtidigt för att den är så stor bara haha xD. Du laddar upp många väldigt lika bilder x3. Tycker du borda ha fläta..!!
Så himla bra att du märker det själv och försöker göra något åt det (istället för att förneka att man behöver förbättra saker). Nu kan säkert min kommentar bli en tjock klump, så var det inte när jag skrev den iaf haha, lång dessutom, stackare som får läsa allt <////3

Svar: hehe då ska du se mina kommentarer....... ja hon är riktigt bra på porträtt till skillnad från mig ;P Är ledsen för det och ska ändra det nu men då vart det lite att jag ville ladda upp dom och sen gå och lägga mig så vart lite slarvigt....... :S.


Jag tycker själv att jag kanske inte är den bästa på att förbättra mig på saker och ting men jag vet om många fel och försöker och jag är oftast öppen för kritik om jag tycker kritiken är väl-talande och sund. :D
Amanda Sjöberg

2012-08-24 / 00:05:32
Katarina säger:

Det här får vi prata om Amanda. Trodde det var klart som korvspad!

2012-08-24 / 07:13:31
Lisa Brännström säger:

Vad fint det ser ut! Och ni är jättefina tillsammans :)

Svar: Tackar :D
Amanda Sjöberg

2012-08-25 / 21:48:03
URL: http://dressagebylisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!