hehe minigolf.....

Imorgon ska jag på mini golf med den absolut bästa klassen!!!!!!! ska ha klassens dag och spela mini golf i Nyköpings hamn, jag har aldrig spelat minigolf som jag kommer ihåg iaf så det ska bli kul :D 
Sen har man ju då också slagit vad med en kille i klassen om att den med lägsta poängen bjuder på glass men det kan bli intressant då han faktiskt har spelat det för 5 år sedan vilket är fusk då det var lite mer än 5 år sedan för mig om jag någonsin har spelat det ;P
Men man kan ju alltid hoppas på nybörjar tur och min fantastiska skicklighet på att alltid lyckas med det oväntade,  (men inte med det väntade)... ;D
/amandaseamountain.blogg.se
Kommentarer
Hanna säger:

Det var 10 år sen! När han var fem ;) Men fattade han ens att du sa ja? x)

Svar: tror inte det...... ;P
Amanda Sjöberg

2012-08-30 / 21:27:28
Katarina säger:

Du har ju iallafall prövat att svinga lite långgolf, men få var du ca 5-6 år också. :-)

2012-08-31 / 07:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!