Frisering av Faricha :D

 

 

Igår innan träningen stod jag och bara myste med faricha i flera timmar!!!!
Hon var så himla mysig!!!!!!!!!!!!!!!!

Friserade henne också :D
Fixade lite med hovskäggen , svansen, manen, pannluggen och efter träningen så schamponerade jag hennes svans också :)

Här är lite före o efter bilder:

Före:                                                                     Efter:

                                                   

 

Kom på att jag glömde ta efterbilder på pannluggen...... :(

 

Svansen var så flottig och geggig att den blev böjd efter att jag gjort en knut på den.......... resultatet blev att jag då fick nog och schamponerade hennes svans...... ;P

 

Här är lite vatten bilder när jag schamponerade svansen på Faricha också :)

 

/amandaseamountain.blogg.se
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!