Bubbel glad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fy tusan vad jag är glad :D
Kom in på en moppekurs och jag ska redan imorgon på synu ndersökning :D
 
Men kan väl ta det från början ;P
 
 
Mamma, krsse och jag åkte in till stan vid halv 1 och åkte till Påljungshage för Krisse hade en klipp tid då.

Efter det gick vi och shoppade loss på saker på Hööks bla ny krubba till Versus, nya skor och ny hjälm till mamma och lite annat smått och gott :P
Mamma handlade också lite mjölk mm.

Efter det åkte vi till Albertssons trafikskola och kollade om dom hade lediga platser men dom hade tydligen för några platser så att dom inte fick ihop en “klass” utan dom skulle antagligen inte få ihop något fören i höst.
Samma sak vid Körkortscenter: ingen kurs fören i höst….

MEN så kom vi till Stures och hos dom hade dom lediga platser kvar :D
Så jag ska börja redan på Lördag, och sen fortsätta på Söndag.
Så nu har mamma och jag fixat med körkortstillstånd och imorgon ska jag in vid halv 11 för att kolla om jag är blind eller inte :D

Jag hade jätte tur att jag inte vart bokad i September för när jag var där ¨så ringde en person om moppe kurs och sekreteraren bokade in den personen i September men mig som kom bara några minuter innan bokade hon in nu i Augusti. :D


Tyvärr gick det inte att ladda upp bilder så dom kommer så fort jag kan ladda upp dom :S

 

 

/amandaseamountain.blogg.se
Kommentarer
Jonna säger:

SV: För det första så rider jag ALLTID på ett TVÅDELAT bett, jättestarkt va? För det andra så är HACKAMORE och SIDEPULL träns UTAN bett så det är ju verkligen jättestarka grejer! Och för det tredje så är han inte min häst så jag bestämmer inte vilket bett han har i munnen! ;)

Svar: hahah oj då fick väl hjärnsläpp där xD menade inte att du skulle rida nu på starkt bett utan att du funderade på det för att det skulle vara sött ;P bara det att jag inte läste så noga på vad det var för bett så tänkte inte på att det snarare var tvärt om :D ber så mycket om ursäkt :SDå kan jag snarare hålla med dig tycker att det är bra med bett löst eller två delat då dom oftast inte stör hästen så mycket (om det inte är en annan häst som inte funkar på svaga/snälla bett då förstås ;P)
Amanda Sjöberg

2012-08-08 / 12:14:48
URL: http://www.fyraryttares.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!