Bilen snart.....

Ska ner till skåne och hjälpa mormor med dom sista grejerna från sitt hus till lägenheten i Nyköping så kommer vara borta i 2 dagar och tar där med blogg pause samtidigt (ÄR JU INTE SÅ MÅNGA DAGAR KVAR NU!!!! ;P så vill ta vara på tiden....) 
Men så fort jag kan och orkar ska jag berätta om hoppträningen och träningen idag!!! 
 
Det skulle ha kommit upp idag men jag hade verkligen inte lust, vaknade på helt fel sida om sängen idag jag har varit rent ut sagt skit sur på inget men det var väl en sån där da då man bara inte orkar och bara vill titta på TV antar jag....... har faktiskt inte tittat så mycket på TV senaste tiden har mest suttit vid datorn och bloggat/tittat på serie eller varit vid hästarna nu när dom är nära hemmet så är det ju lätt att ta hand om dom ;P
 
Men kan ju nästan lova att jag ska fixa det så fort som möjligt!!!(vågar inte lova längre då man lovar går det nästan aldrig att hålla då något annat kommer i vägen sååå....)
 
 
 
hehe får väl bjuda på mig själv lite då ;P här är skolavslutnings bilder från 2012 ;D
/amandaseamountain.blogg.se
Kommentarer
Hanna säger:

Du kan ju göra tidsinställda de dagar du verkligen vill blogga, för då kan det komma upp inlägg när du inte känner för det! :)
Duktigt Amanda...... jag tittar typ aldrig på tv (bara sherlock, men det går inte nu ju </3)

Svar: Ja självklart kan jag de och kan ju säga att jag nästan bara gör tidsinställda....... men hade verkligen inte tid innan Skåne resan eftersom jag tränat Faricha jätte mycket nu :D Så hann inte göra några då :( å jusst jag om flät grejen på mitt inlägg om tävlingen så ska jag ha det nästa gång men då bara små som "vilar" uppe på resten av manen eftersom hon har för lång man för knoppande, för tjock och kort man för att fläta allt nedåt i tjocka flätor och för kort för att göra "fiske nät", in bakning mm :D så jusst nu väntar jag på den arabiska sagomanen ;P(JÄTTE lång som är lagom tjock och inte bara tjock på ett ställe mm)
Amanda Sjöberg

2012-08-23 / 23:59:10
None None säger:

SV: haha ja! Man såg liksom huvan hänga där på en gång när man satte foten i hagen! ;D

Svar: Super smidigt ;P
Amanda Sjöberg

2012-08-25 / 21:16:31
URL: http://fyraryttares.blogg.se/
Hanna säger:

Jag pratade om fläta på dig haha !! xD Men klipp den inte dååå :( Testa mirakelflätor du vet :ppp

Svar: haha jaha ne men jag hade ju det på första tävlingen men till den andra så fick jag ett jätte fint hårnät med kristaller så ska liksom använda det nu ;P
Amanda Sjöberg

2012-08-25 / 22:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!